حمایت از صنایع کوچک، تحقق شعار سال است
حمایت از صنایع کوچک، تحقق شعار سال است

امرالهی با تأکید بر حمایت از صنایع کوچک به عنوان الگوی برای تحقق شعار سال گفت: حمایت از صنایع کوچک می‌توانند منجر به افزایش بهره‌وری، رقابت‌پذیری و درنهایت توسعه پایدار اقتصادی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح اله امرالهی در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با مرور مناسبت‌های روز شهادت حضرت رقیه(س) و امام حسن(ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: روز ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است و این حقیقت قابل‌توجه است که با حمایت از صنایع کوچک به بهره بری بیشتر کشور کمک می‌شود.
وی دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم فروش مواد خام را یادآوری کرد و افزود: ما ازجمله کشورهایی هستم که در تولید مواد خام برتری داریم هرچقدر بتوانیم از صنایع کوچک حمایت کنیم و از خام فروشی پرهیز کنیم و به کالاهای موردنیاز باارزش افزوده بیشتر تبدیل کنیم تا رونق اقتصادی بیشتری داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم صنایع کوچک به‌عنوان موتور محرک اقتصاد معرفی کرد و تصریح کرد: حمایت از صنایع کوچک می‌توانند منجر به افزایش بهره‌وری، رقابت‌پذیری و درنهایت توسعه پایدار اقتصادی شود.
وی سپس به شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم نیز اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک نقش مؤثری در ایجاد اشتغال، افزایش تولید ناخالص داخلی و توسعه منطقه‌ای ایفا می‌کنند.
مهندس امرالهی در پایان یادآور شد: توجه به این بخش از اقتصاد باوجود اندازه کوچک خود، تأثیرات بزرگ و عمیقی بر جامعه و اقتصاد دارد، ازاین‌رو، همت و تلاش بیشتری برای تقویت و توسعه این صنایع ضروری است تا بتوانیم به‌سوی اقتصادی متوازن و پایدار گام برداریم.
انتهای پیام/