افزایش سرمایه در بانک شهر تصمیمی برای آیندگان است
افزایش سرمایه در بانک شهر تصمیمی برای آیندگان است

محرری با تأکید بر عملکرد مثبت بانک شهر در تخصیص تسهیلات به شهرداری قم و نقد اوراق مشارکت گفت: در دریافت تسهیلات هر عددی که تا امروز شورا تصویب کرده بانک شهر در اختیار شهرداری قرار داده است و افزایش سرمایه در بانک شهر تصمیمی برای آیندگان است و باید نگاهی کلان در این موضوع داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، از تدوین طرح برای مازاد بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: بخشی از این پول برای سرمایه‌گذاری در بانک شهر در نظر گرفته‌شده است.
وی با حمایت از عملکرد بانک شهر گفت: در دریافت تسهیلات هر عددی که تا امروز شورا تصویب کرده بانک شهر در اختیار شهرداری قرار داده است و در کنار آن تنها بانکی که اوراق مشارکت شهرداری را نیز نقد کرده بانک شهر است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم ادامه داد: افزایش سرمایه در بانک شهر تصمیمی برای آیندگان است و باید نگاهی کلان در این موضوع داشته باشیم.
وی در بخش دوم سخنان خود به تکمیل شهربازی معارفی در قم اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با قم پروژه‌ای نیز در تهران در حال اجرا است که می‌توان از تجربه آن‌ها نیز در تکمیل این پروژه استفاده کنیم.
محرری خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و گفت: امیدواریم این پروژه در زمان مقرر و با شرایطی استاندارد به پایان برسد.
انتهای پیام/