مناقصه خرید لوله فاز یک انتقال پساب از بوستان رضوان به بوستان مرجعیت
مناقصه خرید لوله فاز یک انتقال پساب از بوستان رضوان به بوستان مرجعیت
شهرداری قم در نظر دارد انجام پروژه زیر را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای با مشخصات و شرایط کلی زیر به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

شهرداری قم در نظر دارد انجام پروژه زیر را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای با مشخصات و شرایط کلی زیر به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

شناسه معامله عنوان مناقصه مبلغ برآورد کل (ریال) مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار(ریال)
شناسه سامانه ستاد
۰۱۸/ن/۱۴۰۲ مناقصه خرید لوله فاز یک انتقال پساب از بوستان رضوان به بوستان مرجعیت ۳۸۷.۴۲۹.۱۲۰.۰۰۰ ۱۶.۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰
۲۰۰۳۰۵۰۲۳۵۰۰۰۰۱۸

۱-مدت انجام پیمان‌ ۶ ماه  شمسی می باشد.

۲- متقاضیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند و می بایست هزینه خرید اسناد به مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به شماره حساب بانک شهر ۱۰۰۶۰۰۴۶۰۰۵۸ به نام شهرداری قم واریز و مستندات واریزی را به شهرداری قم ارایه نمایند. (هزینه خرید اسناد غیر قابل استرداد است) .

۳-پیش پرداخت: مطابق بند ۳-۲ قرارداد، تا سقف ۲۵ درصد مبلغ کل قرارداد در قبال اخذ ضمانت نامه بانکی می باشد که بدون کسر کسورات قانونی پرداخت می شود.

۴-سایر شرایط مناقصه در اسناد و مدارک درج شده است و مناقصه گران مکلف‌اند کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ارائه نمایند. امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط می‌باشد.

۵-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار هر یک از معاملات: به صورت الف- ضمانت‌نامه بانکی ب- خالص مطالبات نقدی بلوکه شده تایید شده معامله‎گران ج- وجه نقد مورد قبول است. جهت واریز وجه نقد به حساب شهرداری قم (سپرده حسن انجام کار) نزد بانک شهر به ‎شماره حساب بانکی ایران (شبا) شهرداری قم: (۵۴ – ۴۳۰۰ – ۰۳۰۰ – ۰۰۱۰ – ۰۰۰۰ – ۰۶۱۰ – ۰۷IR) اقدام فرمایید.

۶-مهلت خرید و تحویل اسناد:

-مهلت خرید اسناد: از روز دوشنبه مورخ  ۱۱/۰۴/۱۴۰۳ لغایت روز یکشنبه مورخ  ۱۷/۰۴/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۹:۰۰ است.

-مهلت ارائه پیشنهاد: از روز دوشنبه مورخ  ۱۱/۰۴/۱۴۰۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ  ۲۸/۰۴/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۱:۰۰ است.

-زمان بازگشایی پاکات : روز  یکشنبه مورخ  ۳۱/۰۴/۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰ در تالار جلسات شهرداری قم برگزار می گردد.

۷-جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی با معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با شماره تلفن‌ ۳۶۱۰۴۲۶۴-۰۲۵ و جهت پاسخگویی به سوالات عمومی با اداره کل قراردادها و پیمانها (اداره امور پیمانها و کمیسیونها) با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۳۳۳- ‌۰۲۵  تماس حاصل فرمائید.

۸-محل تسلیم ضمانت شرکت در فرایند انجام کار به نشانی قم، بلوار امام موسی صدر، جنب بوستان شهید بنیادی، شهرداری مرکزی، طبقه ششم، اداره کل حراست می‌باشد.