آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در نظر دارد نسبت به انجام " خرید تجهیزات پردازشی شهرداری قم "  با مشخصات و شرایط کلی زیر، از طریق مناقصه عمومی به متقاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در نظر دارد نسبت به انجام ” خرید تجهیزات پردازشی شهرداری قم ”  با مشخصات و شرایط کلی زیر، از طریق مناقصه عمومی به متقاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

شرایط بررسی اسناد شرکت کنندگان :

شناسه معاملاتی موضوع مبلغ تضمین(ریال) مبلغ برآورد  مناقصه مدت قرارداد شماره  مناقصه در سامانه ستاد
۲/ن/۱۴۰۳ خرید تجهیزات پردازشی شهرداری قم ۲.۰۵۴.۱۷۵.۰۸۰ ۴۱.۰۸۳.۵۰۱.۶۰۰ ۳۰  روز  ۲۰۰۳۱۰۳۱۲۱۰۰۰۰۰۲

۱ -متقاضیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت  اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۲-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار هر یک از معاملات: به صورت ۱- ضمانت‌نامه بانکی ۲- خالص مطالبات بلوکه شده تائید شده ۳- فیش نقدی بانکی مورد قبول است.

۳-شماره حساب بانکی ایران(شبا)  سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم: (۱۰۰۶۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰۲۴۸۴۱۳۹IR) جهت واریز از طریق فیش بانکی وجه نقد.

۴-مهلت خرید و تحویل اسناد:

  • دریافت اسناد: از ساعت  ۹صبح روز شنبه  مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ الی روز پنج شنبه مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۹:۰۰ است.
  • مهلت ارائه پیشنهاد: از ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۲ الی روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ است.
  • جلسه بازگشایی پیشنهادات مناقصه در روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ صبح در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد .

۵-شرایط و ویژگی موضوع مناقصه در شرایط عمومی و مابقی مستندات درج گردیده است و متقاضیان محترم پس از خرید و مطالعه، کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند . امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط است.

۶-متقاضیان محترم برای سوالات تخصصی با معاونت شبکه و زیرساخت  به شماره ۳۰۴۴۵۱۵۹ یا ۳۰۴۴۵۱۶۰ – ۰۲۵ و سوالات عمومی با معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت (امور قراردادها و پیمان ها) با شماره تلفن ۳۰۴۴۵۰۵۲- ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

۷-محل تسلیم فیزیک ضمانت شرکت در فرایند انجام کار: امور حراست  سازمان روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۱:۰۰ به نشانی: قم، بلوار کارگر – بعد از زیرگذر کارگر – سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات کد پستی :۳۷۱۸۸۱۹۸۳۳