خبرنگاری علم مهارت و هنر است
خبرنگاری علم مهارت و هنر است
شهردار قم با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری علم، مهارت و هنر است و باید این سه پارامتر در کنار هم قرار گیرد تا شاهد تولید محتوای غنی و مطالبه گری باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تبریک به هیئت‌رئیسه جدید اظهار داشت: آن شالله در سال پیش رو شورا و شهرداری در کنار هم گام‌های بزرگی را در توسعه و پیشرفت شهر بردارند.
وی لازمه موفقیت در مدیریت شهر و دست‌یابی به اهداف هشتگانه شورا را وحدت دانست و افزود: در صورت تفرقه نمی‌توانیم مردم را به مشارکت و همراهی با خود متقاعد کنیم زیرا مردم به مدیریت اعتماد نخواهند کرد.
شهرداری قم تأکید کرد: مردم عملکرد ما را رصد می‌کنند و برای تحقق شعار سال و دعوت مردم به مشارکت نیاز داریم در سایه وحدت و هم‌افزایی شهر را مدیریت کنیم.
وی در ادامه به‌روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاری علم، مهارت و هنر است و باید این سه پارامتر در کنار هم قرار گیرد تا شاهد تولید محتوای غنی و مطالبه گری باشیم و خبرنگار بتواند مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهد.
دکتر سقاییان نژاد نبود آموزش در حوزه سوادآموزی را خلأ بزرگ جامعه دانست و گفت: این آموزش باید برای خبرنگاران نیز در اولویت قرار گیرد و شهرداری در کنار قشر خبرنگار بوده و از این صنف حمایت می‌کند.
وی داشتن استقلال مالی را نیز برای خبرنگاران لازم خواند و تأکید کرد: حریت خبرنگار درگرو استقلال مالی است تا بتواند به‌راحتی قلم‌زده و مطالبه گر خواسته‌های مردم باشد.
شهردار قم در پایان تصریح کرد: همچنین استفاده از تکنولوژی روز نیز نیاز خبرنگار است، خبرنگار باید به هوش مصنوعی و پارامترهای شکل‌گیری خبر آشنا باشد تا بتواند تأثیرگذار بوده و به اهداف خود دست پیدا کند.

سید سعید سید  هاشمی
انتهای پیام/