حمایت از مواکب مستقر در شهر قم در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد
حمایت از مواکب مستقر در شهر قم در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد

محرری با اشاره به دغدغه همه مدیریت شهری در برگزاری پیاده‌روی اربعین گفت: شهر قم به مدت ۳۰ روز میزبان زائران اربعین بوده و نیاز است از مواکب مستقر در شهر مقدس قم حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد اربعین را دغدغه همه مسئولان شهر دانست و اظهار داشت: حمایت از مواکب و میزبانی از زائران اربعین مهم‌ترین دغدغه مدیران و شهروندان قم است.
وی با تأکید بر نحو حمایت مدیریت شهری از پیاده‌روی اربعین افزود: جدا از خدماتی که برحسب وظیفه‌ای که وزارت کشور بر عهده شهرداری قم در عراق و مرز خسروی گذاشته ما وظیفه میزبانی بیش از ۴۰۰ هزار زائری که از سایر شهرها و حتی کشورها به این شهر می‌آیند را نیز داریم.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: باید دغدغه نخست مدیریت شهری میزبانی باشد، زیرا علاوه بر خدمات اسکان، غذا و درمان تمام خدمات ذاتی شهرداری مانند روفت و رب و جمع‌آوری پسماند، حمل‌ونقل عمومی و کار سازمان‌هایی مانند میادین و سازمان فرهنگی چندین برابر می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌های جانبی شهر در مدت ۳۰ روز کمرنگ خواهد شد و نیاز است تمرکز شهر بر روی میزبانی و حمایت از مواکب مستقر در قم باشد.
انتهای پیام/