هزینه‌های شهر در ایام میزبانی زائران اربعین مدیریت شود
هزینه‌های شهر در ایام میزبانی زائران اربعین مدیریت شود

سعادتمند با اشاره به سفر و اسکان ۴۰۰ هزار مسافر و زائر اربعین به قم گفت: شهر قم نیز مانند کشور عراق در زمان اربعین میزبان زائران اربعین بوده و نیاز است در مدت ۳۰ روز هزینه‌های شهر با محوریت میزبانی مدیریت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن تقدیر از اقدامات قرارگاه مردمی اربعین در قم اظهار داشت: شهر قم متفاوت از سایر شهرهای ایران در زمان برگزاری پیاده‌روی اربعین در عراق، خود نیز میزبان زائران سفر اربعین است.
وی افزود: هزینه مدیریت شهر قم در زمان آغاز پیاده‌روی اربعین در عراق افزایش چشم‌گیری داشته و زائران قبل از سفر به عراق و گاهی حتی بعد از سفر به قم آمده و چند روزی را نیز در قم اسکان دارند.
عضو شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: شهرداری‌ها به وظایف خود واقف هستند و باوجود سفر ۴۰۰ هزار زائر به شهر قم شهرداری قم باید هزینه‌های شهر مدیریت شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را در مدت ۳۰ روزبه زائران ارائه دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: قانون برای شهرداری مشخص کرده در چه حوزه‌هایی می‌تواند هزینه کند و باید برنامه‌های پرهزینه برای مدیریت شهر کاهش پیدا کند تا شهر به بهترین نحو مدیریت شود.
انتهای پیام/