تمرکز تمام امکانات شهر برای میزبانی شایسته از زائران اربعین
تمرکز تمام امکانات شهر برای میزبانی شایسته از زائران اربعین

طلایی با یادآوری میزبانی شهر قم از ۴۰۰ هزار نفر از زائران کربلا در قم گفت: میزبانی از زائران کربلا و اربعین اولویت نخست شهر قم در ایام اربعین حسینی بوده و باید تمام امکانات شهر به سمت میزبانی شایسته از زائران متمرکز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد میزبانی از زائران کربلا را اولویت نخست شهر قم دانست و اظهار داشت: باید تمام امکانات شهر به سمت میزبانی شایسته از زائران متمرکز شود.
وی میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر در قم را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده امسال قم میزبان ۴۰۰ هزار زائر از کشور و خارج از کشور است که بیش از ۳۰ روز شهر را در حالت آماده‌باش نگه خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: میزبانی از زائران اربعین کار بزرگی بوده و شهرداری و سازمان‌های تابعه مانند مدیریت پسماند، حمل‌ونقل عمومی، سازمان میادین و مناطق در آماده‌باش کامل بوده و شهر با برنامه‌ریزی مدیریت می‌شود.
وی در پایان خواستار توجه به بودجه شهر شد و گفت: اگر قرار است کمکی شود از طریق شیوه‌نامه کمک به مساجد و مراکز فرهنگی این کمک انجام شود تا سی روز میزبانی به بهترین نحو انجام‌شده و خدمات مطلوب به زائران و مسافران ارائه شود.
انتهای پیام/