حریت در نگاه رسانه، جامعه را به‌سوی تعالی سوق می دهد
حریت در نگاه رسانه، جامعه را به‌سوی تعالی سوق می دهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با تأکید بر توجه به سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: حریت در نگاه رسانه، جامعه را به‌سوی تعالی سوق داده و باید به مسئله سواد رسانه‌ای به‌صورت جدی توجه کنیم و لازم است یک طرح جامع دراین‌خصوص تدوین شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با بیان تبریک به هیئت‌رئیسه جدید اظهار داشت: امیدواریم این انتخاب جدید باعث خدمت بیشتر به مردم باشد.

وی با یادآوری شرایط سخت مردم غزه افزود: درحالی‌که ما مشغول زندگی روزمره خود هستیم مردم غزه همچنان با بی‌آبی و بی‌غذایی و نبود ابتدایی‌ات زندگی روبه‌رو هستند و رژیم غاصب زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اما دشمنان باید بدانند رهبر مقاومت جهان اسلام که حضرت آقا است این مسئله را مدیریت می‌کنند و به‌زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود.

وی سپس به راهبردهای هشت‌گانه شورای شهر قم در سال پیش رو اشاره کرد و گفت: راهبردهای مشخص شده منطقی و قابل‌اجرا است اما نیاز است مرکز پژوهش‌های شورای شهر که در دوره ششم به وجود آمده و برای جبران خلأهای فکری در شهرداری است به این مهم ورود کند.

حجت‌الاسلام استقامت تصریح کرد: تقویت مرکز پژوهش‌ها در جهت تقویت راهبردها ضروری بوده و باید در راستای ایجاد گفتمان‌سازی حرکت کند.

وی سپس روز خبرنگار را نیز به جامعه خبری تبریک گفت و بیان کرد: حریت در نگاه رسانه جامعه را به‌سوی تعالی می‌برد و باید به مسئله سواد رسانه‌ای به‌صورت جدی توجه کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: امروز آسیب‌های اجتماعی جامعه از فضای مجازی منشأ گرفته و یک معضل در جامعه اسلامی تبدیل شده که نیازمند یک طرح جامع است.

وی در پایان خواستار ساخت فیلم مستند شهید مولوی به‌عنوان شهید روابط‌عمومی شهرداری قم شد و گفت: نیاز داریم نقش روابط‌عمومی شهرداری برای مردم مشخص و معرفی شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شورای شهر قم