لزوم پیگیری مطالبات مردم توسط اصحاب رسانه
لزوم پیگیری مطالبات مردم توسط اصحاب رسانه

مسگری با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر قم در تعامل با خبرنگاران در جهت ایفای حقوق شهروندان گفت: خبرنگاران با حفظ حرمت قلم، مطالبات مردم را پیگیری کرده و این پیام مقام معظم رهبری که قم مادر انقلاب است را به همه دنیا صادر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در صد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای محور مقاوت به‌خصوص شهید سلیمانی و شهید هنیه اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با اقدامات شنیع خود، زمینه نابودی خود را به فرموده رهبر انقلاب آماده می نماید و به فضل خدای متعال به زودی شاهد پیروزی محور مقاومت خواهیم بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: تعامل دوسویه مدیریت شهری با اصحاب رسانه اهمیت بسزایی دارد و امیدواریم در سال پایانی فعالیت دوره ششم شورا با تعاملی که با خبرنگاران خواهیم داشت اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: خبرنگاران با حفظ حرمت قلم مطالبات مردم را پیگیری کرده و شورای اسلامی شهر قم آماده هرگونه همکاری در این‌مسیر است.

 وی در پایان با اشاره به اهمیت پیاده روی عظیم اربعینی حسینی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی یادآور شد: ما نماینده مردم شهر مقدس قم هستیم و باید این پیام رهبر معظم انقلاب را که قم مادر انقلاب است به کمک خبرنگاران و مواکب در ایام پیاده‌روی اربعین به همه دنیا صادر کنیم.

 انتهای پیام/

  • منبع خبر : شورای شهر قم