لزوم همکاری و مشارکت فعالانه همه مدیران و متولیان امور خدمات شهری در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)
لزوم همکاری و مشارکت فعالانه همه مدیران و متولیان امور خدمات شهری در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)

سبحانی با تاکید بر لزوم همکاری و حمایت همه ارگانهای اجرایی در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) گفت: به‌رغم تلاش‌های دشمنان برای سانسور این حرکت فرهنگی به کانون توجه مردم جهان تبدیل شده و یکی از جلوه‌های عزت جهان اسلام است که نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاه‌های مدیریت شهری کلان‌شهر قم برای رفع مشکلات و نواقص بوده و باید به تأمین نیازمندی‌های زائرین توجه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در جلسه رسمی کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، ضمن استماع گزارش اقدامات انجام‌شده در قالب طرح جهادی علمداران خدمت بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های خدمات شهری در این رویداد مهم جهان اسلام تأکید کرد و اظهار داشت: شهرداری قم مانند سنوات گذشته خدمات قابل‌توجه ای را در قالب طرح علمداران خدمت ارائه داده که قابل‌تقدیر است.
وی به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: به‌رغم تلاش‌های دشمنان برای سانسور این حرکت فرهنگی به کانون توجه مردم جهان تبدیل شده و یکی از جلوه‌های عزت جهان اسلام است که نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاه‌های مدیریت شهری کلان‌شهر قم برای رفع مشکلات و نواقص بوده و باید به تأمین نیازمندی‌های زائرین توجه کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم با درخواست از مجریان و مدیران مسئول طرح علمداران خدمت برداشتن نگاهی آسیب شناسانه تصریح کرد: باید نقاط ضعف و چالش‌های موجود در برگزاری مراسم اربعین را احصا کرده و سریعاً نسبت به اقدام در جهت رفع آن‌ها تلاش نماییم.
وی ادامه داد: امسال اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری قم در قالب طرح‌های جهاد پاکیزگی با تکیه‌بر تأمین نظافت و چرخه مناسب جمع‌آوری پسماند در محور راهپیمایی و همچنین تأمین امنیت حوادث و حریق متمرکز بوده و اقدامات بسیار خوبی در این خصوص انجام‌شده است.
دکتر سبحانی همچنین بر هماهنگی هرچه بیشتر بین مدیریت خدمات شهری شهرداری قم و ستاد مرکزی و مدیریت مواکب مراسم اربعین تأکید کرد و گفت: هم‌زمان با راهپیمایی روز اربعین در مسیر حرم تا حرم شهر مقدس قم که طی سالیان اخیر با استقبال گسترده مردمی روبرو شده است نیاز به مشارکت فعالانه همه مدیران و متولیان امور خدمات شهری در اجرای بهینه مراسم است.
وی در پایان با قدردانی از زحمات تمام کسانی که در برگزاری این مراسم پرشور همکاری لازم را دارند گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته مراسم اربعین با تمام امکانات مدیریت شهری و شهرداری و بهترین نحو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : شورای شهر قم