انجام نهضت خط‌کشی ترافیکی به‌منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و شوارع
انجام نهضت خط‌کشی ترافیکی به‌منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و شوارع
مدیر منطقه یک شهرداری قم از انجام نهضت خط‌کشی ترافیکی به‌منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و شوارع در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمدحسین علی‌اکبری اجرای عملیات خط‌کشی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک دارد.
وی با بیان اینکه هدف از انجام خط‌کشی در خیابان‌ها و معابر سطح منطقه، فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه‌روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورهاست، افزود: به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار معاونت اجرایی و ترافیک منطقه قرار گرفته است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: این خط‌کشی‌ها به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر در بلوارهای اصلی و فرعی سطح منطقه در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه ماشین خط‌کشی توسط شهرداری قم خریداری و تأمین‌شده است، یادآور شد: کلیه خط‌کشی‌ها توسط عوامل شهرداری و با ارائه آموزش کافی به آنان انجام گردیده که ازاین‌جهت گام مؤثری در کاهش هزینه‌ها برداشته‌شده است
علی‌اکبری مطرح کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودروها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط‌کشی‌ها را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهد .
وی با بیان اینکه اجرای عملیات خط‌کشی معابر تأثیر انکارناپذیری در تردد قانونمند خودروها دارد، خاطرنشان کرد: از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط‌کشی را دارند، می‌خواهیم برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم به هم خوردگی نظم و ترتیب خط‌های طولی و عرضی، همکاران شهرداری را یاری نمایند.

سید سعید سید هاشمی
انتهای پیام/