اسرائیل نمی‌تواند از انتقام ملت ایران محفوظ بماند
اسرائیل نمی‌تواند از انتقام ملت ایران محفوظ بماند

صابری با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک اسرائیل و ناامنی جهان به‌واسطه این رژیم گفت: اسرائیل نمی‌تواند از انتقام ملت ایران محفوظ بماند و باید منتظر انتقام سخت و نابودی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری با اعلام محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: امروز سکوت جهان و کشورهای مسلمان باعث شده رژیم جعلی اسرائیل به خود اجازه بدهد در سایر کشورها دست به ترور زده و امنیت جهان را خدشه‌دار کند.

وی جنایت‌های اسرائیل در فلسطین و غزه را یادآور شد و افزود: خونخواری و جنایت‌های اسرائیل برای مردم ایران روشن است؛ اما برای نابودی این رژیم کودک کش باید همه جهان متحد شده و اجازه ریخته‌شدن خون بی‌گناهان دیگری را به این قوم رانده شده نداد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران تجاوز به خاک و استقلال ایران است که ملت ایران نسبت به این جسارت و خیانت خشمگین بوده و انتقام خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: در پیام مقام معظم رهبری بر ضعف و پستی اسرائیل تأکید شده و امروز جهان نیز با آگاهی بیشتر نسبت به این جنایات واکنش نشان می‌دهد.

دکتر صابری در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل نمی‌تواند از انتقام ملت ایران محفوظ بماند و باید منتظر انتقام سخت و نابودی باشد.

انتهای پیام/