عملکرد خوب پلیس مردم را به‌ نظام خوش‌بین می‌کند
عملکرد خوب پلیس مردم را به‌ نظام خوش‌بین می‌کند

تولیت حرم مطهر حصرت معصومه (س) گفت: عملکرد خوب پلیس باعث می‌شود مردم به حکومت و نظام خوش‌بین شوند و جامعه قوام و امنیت پیدا کند؛ بنابراین پلیس خوب پلیسی است که نتیجه عملکردش قوام جامعه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم و جمعی معاونان انتظامی و رؤسای پلیس‌های تخصصی و رؤسای کلانتری‌ها و ایستگاه‌های راهنمایی رانندگی استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، خدمات نیروی انتظامی را همواره روبه‌رشد دانست و گفت: پلیس همان‌طور که باید در خصوص برخوردهای سخت آموزش ببیند باید در مباحث فرهنگی و نرم هم آموزش‌های لازم را ببینند.

 وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) و حرکت دشمن ستیزانه ایشان برای اعتلای اسلام و رفع موانع تحقق اهداف اهل بیت (ع) ابراز داشت: امام سجاد علیه السلام در یک جنگ نرم برخورد مؤثر و لازمی را در عصر خودشان در ابعاد مختلف به نمایش گذاشتند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت رمز ماندگاری پیام عاشورا را تکیه بر محکمات قرآن توسط امام سجاد علیه‌السلام دانست و گفت: امروز هم اگر می‌خواهیم این انقلاب و نظام ماندگار شود و مقاومت ما همچنان استوار بماند باید روی معارف قرآن و نهج‌البلاغه تمرکز کنیم و نیروهای پلیس مجهز به سلاح ایمان قوی و مسلط به معارف قرآن و اهل‌بیت باشند.

 آیت‌الله سعیدی با اشاره به نامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر، پلیس را مایه زینت حاکمان، عزت دین، امنیت راه‌ها و قوام جامعه دانست و گفت: عملکرد خوب پلیس باعث می‌شود مردم به حکومت و نظام خوشبین شوند و جامعه قوام و امنیت پیدا کند؛ بنابراین پلیس خوب پلیسی است که نتیجه عملکردش قوام جامعه باشد.

انتهای پیام/