تجاوز اسرائیل به خاک ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخی جز نابودی ندارد
تجاوز اسرائیل به خاک ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخی جز نابودی ندارد

سعادتمند با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر مجازات سخت برای اسرائیل گفت: ملت و دولت ایران پاسخ این تجاوز گستاخانه اسرائیل به خاک ایران را خواهد داد و گستاخی اسرائیل پاسخی جز نابودی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند با اشاره به جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: تجاوز اسرائیل به خاک ایران و شهادت اسماعیل هنیه پاسخی جز نابودی ندارد.
وی با مرور جنایت‌های اسرائیل طی ۵۰ سال گذشته افزود: نسل‌کشی، اشغال خاک فلسطین، کشتار زنان و کودکان غزه تنها بخشی از جنایات این رژیم نسل‌کش است که نباید اجازه حیات به آن داده شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ملت و دولت ایران پاسخ این تجاوز گستاخانه اسرائیل به خاک ایران را خواهد داد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود فراهم کرده است.
وی در پایان بیان کرد: مردم همه جهان بدانند اگر امروز اجازه حیات به اسرائیل بدهند این ملت جنایتکار به‌زودی به تمام کشورها تجاوز کرده و امنیت و آرامش جهان را مانند خاورمیانه از بین خواهد برد.
انتهای پیام/