تنها راه نجات جهان از ظلم اسرائیل اتحاد است
تنها راه نجات جهان از ظلم اسرائیل اتحاد است

حجت‌الاسلام استقامت شهادت را اجر مجاهدت مردان خدا دانست و گفت: تنها راه نجات جهان و اسلام از جنایت اسرائیل کودک کش اتحاد است و به زودی اسرائیل کودک کش از صحنه گیتی حذف خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت عاقبت حق‌طلبی را شهادت دانست و اظهار داشت: اجر مجاهدت مردان خدا جز شهادت نیست و دکتر اسماعیل هنیه اجر خود را دریافت کرد.
وی دشمنی سراپا جنگی اسرائیل با ایران را یادآور شد و افزود: امروز مردم دنیا با چهره واقعی اسرائیل آشنا شده است و حتی دولت‌هایی که از ظالمین دنیا را حمایت می‌کردند امروز ملتشان از جنایت اسرائیل در غزه و کشتن نوزادان و زنان در غزه آگاه هستند.
عضو شورای اسلامی شهر قم نبود غذا و بهداشت و دارو توسط اسرائیل در غزه را عامل جنایتی بزرگ دانست و گفت: دشمن سرتاپا مسلح ما دست از ظلم و ستیزه‌جویی با مسلمانان و ایران برنداشته و می‌خواهند اسلام را در جهان نابود کند.
وی تأکید کرد: تنها راه نجات جهان از ظلم اسرائیل اتحاد مسلمانان است و باید در مقابل این ظلم و جنایت بزرگ ایستاد.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان شهادت دکتر اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و بیان کرد: این مجاهد بزرگ به یاران خود حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی پیوست و اجر مقاومت خود در مقابل ظلم را با شهادت گرفت.
انتهای پیام/