زمان نابودی اسرائیل فرارسیده است
زمان نابودی اسرائیل فرارسیده است

مسگری با محکومیت جنایت اسرائیل در خاک ایران گفت: اجازه ادامه جنایات اسرائیل به‌خصوص در خاک ایران را نخواهیم داد، اسرائیل به‌زودی پاسخ کوبنده ایران را دریافت می‌کند و زمان نابودی اش فرارسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری با محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اجازه حضور و جنایت اسرائیل در خاک ایران را نخواهد داد و اسرائیل پاسخی کوبنده از سوی مردم ایران دریافت خواهد کرد.
وی با بیان پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت اسماعیل هنیه افزود: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: ملت ایران در کنار سایر آزادیخواهان جهان و جبهه مقاومت تا زمان نابودی کامل اسرائیل منحوس از پای نخواهد نشست و اسرائیل بداند زمان نابودی اش فرارسیده است.
وی در پایان تأکید کرد: اجازه ادامه جنایات اسرائیل به‌خصوص در خاک ایران را نخواهیم داد، اسرائیل به‌زودی پاسخ کوبنده ایران را دریافت می‌کند.
انتهای پیام/