شهادت افتخار ملت ایران و جبهه مقاومت است
شهادت افتخار ملت ایران و جبهه مقاومت است

نیازمند با تأکید بر پاسخ ایران بر جنایت به خطر انداختن امنیت خاک ایران و تشویش اذهان عمومی توسط اسرائیل گفت: روزهای پایانی حیات اسرائیل است، امروز چشم جهان نسبت به جنایات اسرائیل بازشده و دیگر نمی‌توان صدای حق‌طلبی دنیا را خاموش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند ضمن محکومیت ترور و شهادت اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: وقاحت اسرائیل در ارتکاب به جنایت به‌جایی رسیده است که در خاک ایران سربازان جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند.
وی با تأکید بر پاسخ ملت و دولت ایران نسبت به این جنایت افزود: شهادت افتخار ملت ایران و جبهه مقاومت است اما رژیم منحوس اسرائیل باید تاوان این وقاحت و جنایت خود را پس دهد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: به خطر انداختن امنیت خاک ایران و تشویش اذهان عمومی جنایتی است که مردم ایران نسبت به آن سکوت نکرده و پاسخ آن را خواهند داد.
وی در پایان خطاب به رژیم کودک کش اسرائیل گفت: روزهای پایانی حیات اسرائیل است، امروز چشم جهان نسبت به جنایات اسرائیل بازشده و دیگر نمی‌توان صدای حق‌طلبی دنیا را خاموش کرد.
انتهای پیام/