رژیم جعلی صهیونیسم نمی‌تواند به حیات و ظلم خود ادامه دهد
رژیم جعلی صهیونیسم نمی‌تواند به حیات و ظلم خود ادامه دهد

دهناد با محکومیت جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه گفت: مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است و رژیم جعلی صهیونیسم نمی‌تواند به حیات و ظلم خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران مسئله فلسطین را مسئله ای جهان اسلام دانست و اظهار داشت: از دیرباز توجه به مسئله فلسطین در سخنان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و بزرگان ما مطرح بوده است زیرا مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است.
وی افزود: امام خمینی(ره) در بیداری امت اسلامی و تبدیل‌شدن فلسطین به مسئله اول جهان اسلام نقش مؤثری داشتند و در کنار ایشان شهید مطهری در سخنرانی عاشورای سال ۹۰ به اهمیت موضوع فلسطین اشاره می‌کند و آن را دغدغه پیامبر اکرم(ص) دانسته و عدم توجه واعظان به این مسئله را گناه برمی‌شمارد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز مسئله اول امت اسلامی را مسئله فلسطین می‌دانند و مکرر خواستار اتفاق‌نظر همه مذاهب اسلامی و جریانات ملی بر ایستادگی مقابل رژیم صهیونیستی هستند، اما ایشان این بار مسئله غزه را قضیه اول دنیای انسانیت مطرح نموده و دولت و جامعه جعلی اسرائیل را به‌عنوان یک پایگاه نظامی و امنیتی و سیاسی برای دولت‌های استکباری عنوان می‌کنند.
وی عدم بی‌توجهی جهان را به جعلی بودن رژیم صهیونیسم یادآور شد و گفت: اگر زودتر جامعه جهانی و مسلمانان به این مهم توجه می‌کردند تا امروز بساط اسرائیل برچیده شده بود و نوبت به نسل‌کشی در غزه و به دنبال آن لبنان نمی‌رسید لیکن ارتباط یافتن برخی کشورهای عربی منطقه و آغاز روابط ایشان با اسرائیل منجر به تشدید اقدامات تهاجمی و تجاوزات غیرانسانی این رژیم منحوس است.
دکتر دهناد به بیداری ملت‌های جهان و امت اسلامی در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: این بیداری منجر به مخالفت‌هایی علیه اسرائیل و نسل‌کشی غزه و لبنان شده است و همچنین خلق تحرکاتی از سوی رژیم کودک کش گردیده به‌نحوی‌که عصبانیت خود را با ترور اسماعیل هنیه در قلب تهران نشان می‌دهد تا از اتحاد امت مسلمان بکاهد.
وی در پایان خطاب به رژیم جعلی صهیونیسم تذکر داد: این خیالی باطل است که رژیم کودک کش اسرائیل بتواند بر حیات و ظلم خود ادامه دهد، زیرا به‌زودی جهان در برابر این رژیم کودک کش و جنایت‌کار خواهد ایستاد و مردم ایران همیشه از حقوق مسلم مسلمانان و فلسطین در مقابل این رژیم جنایتکار دفاع می‌کنند.
انتهای پیام/