لزوم تشکیل کارگروه تخصصی برای افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر
لزوم تشکیل کارگروه تخصصی برای افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر

صابری با تأکید برافزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر با حفظ منافع شهر و شهروندان گفت: لازم است کارگروه تخصصی با حضور اعضای شورای شهر تشکیل‌شده و اطلاعات مالی بانک شهر و صورت‌وضعیت‌ها به‌صورت کامل بررسی و ابهامات را برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به اهمیت حفظ منافع شهر و شهروندان اظهار داشت: افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر کار معقولی است اما باید تمام جوانب سنجیده شود.
وی حفظ سهام شهرداری قم را نسبت به سایر شهرداری‌های کشور مهم خواند و افزود: این موضوع نیاز به بررسی بیشتری داشته و نباید سهم و نفوذ شهرداری قم نسبت به سایر سهامداران کمتر باشد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم سپس افزایش سرمایه بانک شهر را به ۴۰ همت یادآور شد و گفت: باید اطلاعات مالی بانک شهر و صورت‌وضعیت‌ها به‌صورت کامل بررسی کرده و ابهامات را برطرف کنیم.
وی خواستار تشکیل کارگروه تخصصی با حضور سایر اعضای شورای شهر شد و تصریح کرد: شهرداری قم یکی از سهامداران بانک شهر است اما شورای شهر هیچ اطلاعات کافی از نحو عملکرد بانک ندارد و این افزایش سرمایه نمی‌تواند بدون اطلاع اعضای شورا و بدون دعوت از هیئت‌مدیره بانک برای رفع ابهامات انجام شود.
انتهای پیام/