غزه نیاز به کمک و اطلاع‌رسانی جامعه مسلمانان دارد
غزه نیاز به کمک و اطلاع‌رسانی جامعه مسلمانان دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت خواستار آغاز یک حرکت جهانی برای حمایت از مردم غزه از شهر مقدس قم شد و گفت: امروز شاهد سکوت جهان در برابر جنایت‌های اسرائیل در غزه هستیم.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام المسلمین مرتضی استقامت در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، با یادآوری کشته‌های غزه در یک سال گذشته اظهار داشت: امروز شاهد جنایتی بزرگ توسط اسرائیل هستیم.

وی کشته‌شدن ۱۶ هزار و ۷۰۰ زن و کودک در غزه را یادآور شد و افزود: امروز ۳ هزار کودک بدون پدر و مادر در غزه نگهداری می‌شوند و سازمان‌های جهانی نظاره‌گر این جنایت هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از سکوت کشورهای مسلمان نسبت به جنایت رژیم صهیونیسم در غزه بیان کرد: باید یک حرکت جهانی از شهر قم نسبت به این نسل‌کشی انجام شود.

وی با تشریح جنایت‌های در حال وقوع در غزه گفت: آمارها نشان می‌دهد هزاران کودک و زن و مرد در غزه مفقود شده‌اند و امکان پیداکردن آنها وجود ندارد؛ اما برای پایان این جنایت‌کاری انجام نمی‌شود.

حجت‌الاسلام استقامت تأکید کرد: باید مواظب باشیم دچار روزمرگی نشویم و این جنایات را فراموش نکنیم، غزه نیاز به کمک و اطلاع‌رسانی جامعه مسلمانان دارد.

انتهای پیام/