۱۱۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد قم در چرخه اشتغال قرار گرفتند
۱۱۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد قم در چرخه اشتغال قرار گرفتند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر میرشکار پیش از ظهر امروز در همایش«شروع دوباره» که در سالن همایش مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: رفتن به سراغ خانواده‌هایی که به‌دلیل اعتیاد، بیکاری و عوامل دیگر از یکدیگر جدا شده بودند، […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر میرشکار پیش از ظهر امروز در همایش«شروع دوباره» که در سالن همایش مرکز فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: رفتن به سراغ خانواده‌هایی که به‌دلیل اعتیاد، بیکاری و عوامل دیگر از یکدیگر جدا شده بودند، یکی از کارهایی بوده که از سال‌های گذشته در کمیته امداد قم آغاز شده تا این خانواده‌ها به زندگی دوباره برگردند.

وی از بازگشت مجدد ۲۰۰ زوج به زندگی دوباره خبر داد و افزود: بسیاری از این خانواده‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی شده بودند که به کمک مشاوران تلاش کردیم مشکلات این خانواده‌‌ها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد قم مطرح کرد: امروز ۷۰ نفر از دانش‌آموزانی که ترک تحصیل‌کرده بودند به آغوش خانواده بازگشته و ادامه تحصیل داده‌اند.

رئیس کمیته امداد در مازندران: مردم مستضعف حامیان اصلی انقلاب و نظام هستند۲۷۹۳ مددجوی کرمانشاهی از وام‎های اشتغال کمیته امداد بهره‌مند شدندمعاون کمیته امداد در کرمان: ۸۰۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

وی با اشاره به عضویت ۲۲ هزار خانواده در کمیته امداد قم که مستمری دریافت می‌کنند گفت: همچنین ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر به‌صورت موردی به این نهاد مراجعه داشته‌اند.

میرشکار ادامه داد: ازدواج هزار و ۱۰ مورد و دریافت وام کارگشایی قرض‌الحسنه از سوی ۳ هزار نفر از دیگر خدمات ارائه‌ شده به مدد جویان کمیته امداد قم بوده است.

مدیرکل کمیته امداد قم از قرار گرفتن ۱۱۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش در چرخه اشتغال در ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۶۰۰ نفر نیز از این چرخه خارج‌ شده‌اند البته امیدواریم این تعداد به ۱۵۰۰ نفر برسد.