فوتسال لیگ برتر| محمد سیمای قم به مصاف حفاری اهواز می‌رود
فوتسال لیگ برتر| محمد سیمای قم به مصاف حفاری اهواز می‌رود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال سوهان محمد سیما به مصاف حفاری اهواز می‌رود. این هفته از رقابت‌ها امروز در شهرهای بندرعباس، بهبهان، قم، کرج، کرمانشاه، شیراز و اصفهان برگزار […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال سوهان محمد سیما به مصاف حفاری اهواز می‌رود.

این هفته از رقابت‌ها امروز در شهرهای بندرعباس، بهبهان، قم، کرج، کرمانشاه، شیراز و اصفهان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در ورزشگاه شهید حیدریان و با حضور پرشور تماشاگران قمی به مصاف حفاری اهواز می‌رود.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع محمد سیما به پایان رسید، نماینده قم ۶ هفته از رقابت‌های لیگ را بدون پیروزی پشت سر گذاشته و تلاش می‌کند در این مسابقه ضمن برد از بحران خارج شود.

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند بدون سرمربی به دنبال حفظ جایگاه دومی/ مس در اندیشه افزایش اختلافاصفهان| هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال؛ مصاف خانگی گیتی‌پسند در غیاب سرمربیسرمربی تیم فوتسال حفاری با رد تبانی شاگردانش: به بازیکنانم ایمان کامل دارم/ به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم

تیم سوهان محمد سیما از ۲۳ بازی با ۹ برد، ۵ تساوی، ۹ باخت و ۳۲ امتیاز در رده هفتم و تیم حفاری اهواز با ۹ برد، ۴ تساوی ، ۱۰ باخت و با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد.