ذهنیت جامعه درباره زن با بلندای تفکر اسلامی فاصله دارد
ذهنیت جامعه درباره زن با بلندای تفکر اسلامی فاصله دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام المسلمین محمد قمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغات فاطمی استان تهران که در تالار صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد اظهار کرد: ذهنیت جامعه درباره زن با بلندای تفکر اصیل و ناب اسلامی فاصله بسیاری دارد.  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام المسلمین محمد قمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغات فاطمی استان تهران که در تالار صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد اظهار کرد: ذهنیت جامعه درباره زن با بلندای تفکر اصیل و ناب اسلامی فاصله بسیاری دارد. 

وی با بیان اینکه امام راحل زن را عامل سعادت و شقاوت معرفی کرده است، افزود: زنان نیمی از جامعه هستند که بر نیم دیگر تاثیر می‌گذارند و دشمن سرمایه گذاری سنگینی برای بهره‌مندی از این عامل قدرتمند را در دستور کار دارد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: مسؤولیت بانوان فرهیخته و عالمه بیش از پیش است که با تبلیغ و ترویج اسلام ناب توطئه‌های دشمن را خنثی کنند. 

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه مبلغان باید درد جامعه را بشناسند، تصریح کرد: سلسله‌های مهارتی و اجرایی سبک زندگی ریشه در معارف دارد ولی مسئله ساده سبک زندگی که نحوه تربیت فرزندان، همسرداری و تعامل با اعضای خانواده است باید مورد توجه واقع شود.

حجت الاسلام قمی در ادامه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) گفت: روز میلاد بانویی است که فقط پرستار نبود بلکه مبلغه ای بود که واقعه کربلا را به زیبایی برای همه عالم تفسیر کرد. 

وی در پایان با بیان اینکه بانوان مبلغه را باید به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم، بیان داشت: با همت بانوان مبلغه باید گام دوم انقلاب را نیرومندتر از قبل برداریم.