حضور گسترده مردم قم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری
حضور گسترده مردم قم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

استاندار قم از حضور گسترده مردم استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید محمدآقامیری پس از شرکت در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری در مسجد حضرت زینب(ع) درمنطقه پردیسان قم گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات سرنوشت ساز است و آینده کشور و فرزندان ما نیز در گروی شرکت مردم در انتخابات است.

استاندار قم با اشاره به تلاش مسئولان برای فراهم کردن مقدمات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما با توجه به اینکه پیش بینی می‌کردیم این انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، تمام امکانات لازم را از تجهیزات و تعرفه مورد نیاز در این استان برای مرحله بعدی انتخابات آماده شد.

وی با بیان اینکه مردم این استان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای دارند، عنوان کرد: الحمدالله تا الان همه امکانات برای این انتخابات در استان قم فراهم است و هم اینک ۷۴۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان فعال است.

آقامیری گفت: ۷۶ صندوق سیار اخذ رای نیز در این استان دایر است و در مناطق و مراکز پیش بینی شده و در برخی روستاها فعال خواهد بود.

استاندار قم گفت:‌ ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که چهار مولفه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل مشارکت،‌ امنیت،‌ رقابت و سلامت در این انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

آقامیری از مردم خواست که در ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۷۴۷ صندوق رأی ثابت و سیار برای برگزاری این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی‌ شده‌ که ۷۶ صندوق نیز سیار است. از این مجموع ۶۹۱ صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، ۲۹ صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و ۲۷ صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو، مستقر می‌باشد.

در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/