مردم با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور رأی دهند
مردم با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور رأی دهند

طلایی با تأکید بر اجرای مدیریت یکپارچه شهری برای افزایش مشارکت مردم در مدیریت شهر گفت: باید با همکاری و همیاری مشکلات را حل کنیم و بااحساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور و تلاش برای رفع مشکلات و افزایش سرعت توسعه در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی با اشاره به نام‌گذاری روز دهیاری و شهرداری‌ها در ۱۴ تیرماه اظهار داشت: امروز شهرها و روستاها را شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مدیریت می‌کنند و موفق نیز هستند.
وی نهاد دهیاری و شهرداری را در خط مقدم خدمت توصیف کرد و افزود: بیشترین خدمات توسط این دو نهاد به مردم ارائه می‌شود و مهم‌ترین نقش را در توسعه روستاها و شهرها دارند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: در همه دنیا تمام مسائل شهر زیر نظر شهرداری‌ها اداره می‌شود و دولت کمترین دخالت را در حوزه شهری دارد و در ایران نیز باید مدیریت یکپارچه باهدف ورود مستقیم مردم به مسائل شهری اجرا شود.
وی حضور و مشارکت مردم را عامل رضایت و افزایش سرمایه اجتماعی دانست و بیان کرد: با ایجاد بستر مناسب برای حضور مردم و واگذاری توسعه شهر به مردم با مدیریت شورای شهر و اجرای مدیریت یکپارچه شهری شاهد افزایش اعتماد مردم به مدیران خواهیم بود.
طلایی در ادامه با دعوت از مردم برای شرکت در دوره دوم انتخابات تأکید کرد: با حضور حداکثری علاوه بر تقویت جایگاه ایران در دنیا و حفظ امنیت کشور، باید رئیس‌جمهور با نظر اکثریت مردم انتخاب شود تا به‌عنوان نماینده اکثریت برنامه‌های را اجرا کند که موردقبول مردم است.
وی در پایان گفت: باید با همکاری و همیاری مشکلات را حل کنیم و بااحساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور و تلاش برای رفع مشکلات و افزایش سرعت توسعه در انتخابات شرکت کنیم.
انتهای پیام/