لزوم اختصاص بودجه ملی برای توسعه شهر قم
لزوم اختصاص بودجه ملی برای توسعه شهر قم

اخوان با تأکید نگاه ویژه دولت بر جهان شهر قم گفت: باید با شناخت ظرفیت‌های ملی، شهر قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم و برای برگزاری مناسبت‌های ملی که به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود بودجه ویژه دولتی دریافت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان در صد و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم و پس از ارائه گزارش رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم اظهار داشت: ارتباط مدیریت شهری با سازمان برنامه‌وبودجه ارتباطی تعاملی است و می‌تواند در پیشبرد اهداف استان کمک بسیاری کند.
وی به وجود ردیفی در دریافت اعتبارات ملی اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته نزدیک به ۶ درصد بودجه شهرداری‌ها از اعتبارات ملی بود که شاید بتوان با کمک و تعامل بین این دو دستگاه دوباره از چنین فرصتی برای توسعه شهر استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: انتظار داریم برای اجرای پروژه‌ها عمرانی شهری بتوانیم از اعتبارات ملی استفاده کنیم و کمک‌ها بیشتر شود.
وی در پایان تصریح کرد: باید با شناخت ظرفیت‌های ملی و رایزنی شهر قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم زیرا شهر قم یک جهان شهر است که مناسبت‌های ملی و بین‌المللی زیادی را در طول سال برگزار می‌کند که نیاز است دولت نگاه ویژه به این شهر داشته است.
انتهای پیام/