مردم برای انتخاب جانشین شهید رئیسی به میدان خواهند آمد
مردم برای انتخاب جانشین شهید رئیسی به میدان خواهند آمد

محرری با ابراز قدردانی از مشارکت پرشور مردم انقلابی قم در مرحله نخست انتخابات گفت: در انتخابات روز جمعه باید بیش از دور اول و با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنیم تا جانشینی اصلح و شایسته برای اداره چهار سال کشور در سمت ریاست‌جمهور انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در صد و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساحتمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمت تبریک اعیاد گذشته و روز مباهله و بزرگداشت خانواده و روز بازنشستگان اظهار داشت: باید از مردم انقلابی و شریف قم برای حضور حداکثری در انتخابات تشکر کنیم.
وی با قدردانی و دعوت دوباره مردم برای حضور در دور دوم انتخابات روز جمعه افزود: مدیریت شهری و شهرداری نیز در برگزاری انتخاباتی منظم و سالم تلاش بسیاری داشت که قدردانی و تشکر می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در انتخابات روز جمعه باید بیش از دور اول و با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنیم تا جانشینی اصلح و شایسته برای اداره چهار سال کشور در سمت ریاست‌جمهور انتخاب کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان بین مردم شکاف ایجاد کند.
وی در پایان از تمام ارگان‌های مرتبط خواست برای برگزاری انتخابات منظم و سالم به میدان بیایند و یادآور شد: شورای شهر و شهرداری در دوره دوم نیز به کمک استان می‌آید و طبق درخواست استانداری حضور خواهد داشت.
انتهای پیام/