ورزشکاران قم هویت و مؤلفه‌های شهر انقلابی و دینی قم را به دنیا معرفی کنند
ورزشکاران قم هویت و مؤلفه‌های شهر انقلابی و دینی قم را به دنیا معرفی کنند

ملایی با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزشکاران در دنیا گفت: ورزشکاران قمی از فرصت حضور در میدان‌ها جهانی استفاده کرده هویت و مؤلفه‌های شهر انقلابی و دینی قم را به دنیا معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و سی و یکمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم و زمان حضور تیم کاراته قم در صحن علنی و رسمی شورای شهر اظهار داشت: ورزش کاراته ورزش نخست شهر قم است.
وی خطاب به ورزشکاران قمی افزود: ورزشکاران قمی باید بیش از سایر ورزشکاران دقت کرده و مؤلفه‌های هویتی شهر قم را به دنیا معرفی کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ورزشکاران قمی در میدان‌های جهانی حضور دارند و نماینده شهر حضرت معصومه(س) و شهر دینی و انقلابی قم هستید و باید مضاعف از ورزشکاران دیگر به مسائل روز آگاه باشند.
وی تأکید کرد: ورزشکاران قمی علاوه بر عدم رویارویی با رژیم صهیونیسم باید پیام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را نیز به جهان اعلام کنند و از این فرصت برای معرفی مؤلفه‌های انقلابی خود استفاده کنند.
دکتر ملایی در پایان با ابراز خدا قوت به ورزشکاران گفت: شما ورزشکاران سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوید تا نام و پرچم ایران را به جهان معرفی کنید و باید پیام‌های انقلابی را نیز صادر کنند.
انتهای پیام/