کوتاهی و عدم حضور در انتخابات جایز نیست
کوتاهی و عدم حضور در انتخابات جایز نیست
استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز همه باید تکلیف خود را در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی ادا کنند و کوتاهی و عدم حضور در انتخابات جایز نیست که در غیر این صورت باید پاسخ خون شهدا را بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی شامگاه یکشنبه در مراسم اربعین شهید رئیسی و شهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور خانواده این شهید و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد گفت: آیت الله رئیسی دلش برای انقلاب و نظام اسلامی و مردم سوخت و رهبر معظم انقلاب نیز فرمود دلم برای رئیسی سوخت.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: برخی‌ها کاذب هستند و با وجود دیدن خدمت شهید رئیسی، حرف‌های خلاف واقعی می‌زنند که در این مسیر باید هوشیار بود.

حجت الاسلام مؤمنی اضافه کرد: شب قدر نظام اسلامی انتخابات است و در این زمینه کوتاهی جایز نیست و کوتاهی کردن برخی‌ها خیانت است.

وی بیان کرد: باید در عمل دید رئیسی کیست و او را باید شناخت و کسانی در این جبهه و در مسیر شهید رئیسی می‌توانند بمانند که در این مسیر خستگی نشناسد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در برهه‌های مختلف تهمت‌ها و حرف‌های نامناسبی به رئیس جمهور شهید زده شد و از برخی‌ها که باید به موقع حرف می‌زدند و نزدند، گلایه داریم و آیت الله رئیسی ذوب در ولایت بود.

حجت الاسلام مؤمنی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود تا رئیسی بود از خدماتش نگفتند و حتی از این بالاتر برخی‌ها که این روزها تریبون به دست گرفتند رسماً خدمات شهید رئیسی را زیر سوال می‌برند.

وی گفت: رئیسی با شهادتش در دل بسیاری‌ها تحول ایجاد کرد و امید است این روحیه همچنان باشد و از بین نرود.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: هیچ کجای دنیا بیرق امام حسین علیه السلام همانند ایران بلند نیست و نباید در این مسیر ناامید شد و مسؤولان باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند و نباید در خدمت به مردم دریغ کنند و کسانی که ولایت پشت کنند سرگردان و در به در خواهد شد و حاج قاسم نیز به این امر اشاره کردند.

حجت الاسلام مؤمنی گفت: امروز همه باید تکلیف خود را در روز جمعه و پای صندوق‌های رأی ادا کنند و در غیر این صورت باید پاسخ خون شهدا را بدهیم.

وی ادامه داد: محافظ شهید رئیسی می‌گفت شب‌های جمعه این شهید باید در یک مکان مقدس خلوت می‌کرد و اگر در اطراف حرم های مطهر بودیم به حرم می‌رفتیم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در وجود شهید رئیسی تعلقات دنیا نبود و در مناظرات ایام انتخابات حرف‌های که زده شد که کسی باید پاسخ دهد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر/قم