ظرفیت‌های گردشگری استان قم مغفول مانده است
ظرفیت‌های گردشگری استان قم مغفول مانده است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در مجتمع گردشگری دهکده مجلل بخش کهک برگزار شد، مدیران را خدمتگزار مردم خواند و اظهار داشت: مدیران اجرایی استان باید پیگیر خواسته‌های سرمایه‌گذاران […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در مجتمع گردشگری دهکده مجلل بخش کهک برگزار شد، مدیران را خدمتگزار مردم خواند و اظهار داشت: مدیران اجرایی استان باید پیگیر خواسته‌های سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف صنعتی و گردشگری باشند.

استاندار قم بخش کهک را منطقه‌ای گردشگری خواند و گفت: درخواست‌های بخشدار این منطقه از سوی مدیران باید پیگیری شده و جزو اولویت‌های مسئولان استان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: بخشدار کهک باید در پیگیری امورات خستگی‌ناپذیر عمل کرده و از دستگاه‌های اجرایی نیز خواستاریم که به پیگیری‌های بخشدار اهمیت داده و آن‌ها را  در اولویت قرار دهند.

سرمست با تأکید بر مغفول ماندن ظرفیت‌های گردشگری استان قم گفت: در این بخش هنوز جای کار بسیاری نیاز بوده و مسئولیت مسئولان و مدیران استان را برای پیگیری‌ها دوچندان می‌کند.

ظرفیت‌های گردشگری قم مورد غفلت واقع‌شده استرویداد فرهنگی گردشگری قم در مشهد‌الرضا(ع) با هدف معرفی ظرفیت‌ها ۲ استان برگزار شدقم|۱۳ پروژه گردشگری قم افتتاح می‌شود

استاندار قم خاطرنشان کرد:از دستگاه‌های اجرایی خواستارم به دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بخش گردشگری توجه ویژه داشته باشند، برای دریافت نتیجه بهتر تأکیدداریم که بحث‌های کارشناسی و گفت‌وگوهای اولیه بین ذی‌نفعان، قبل از جلسات اتخاذ شود،  اگر به‌صورت جزیره‌ای این جلسات برگزار شود قطعاً انرژی مدیران خنثی‌شده و هدر می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: باید در انجمن‌های تخصصی و کارگروه‌های کارشناسی مباحث به‌اندازه کافی حلاجی‌شده و توام با راهکار و پیشنهاد باشد تا هر پیگیری و دستوری که از طرف شخص استاندار لازم باشد اعمال‌شده و داده شود.

سرمست بیان کرد: از شهرداری انتظار داریم هماهنگی و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری بیشتر کند، از پروژه‌های شهرداری برای تسهیل امور سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم اما باید بخشی نگری را دستگاه‌های اجرایی کنار بگذارند و با یک هماهنگی کار را پیش ببرند.

استاندار قم در پایان تأکید کرد: باید خود را به‌جای سرمایه‌گذاران قرار داده و از اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها حمایت‌های لازم را داشته باشیم.