خیلی از کشورها آرزو دارند انتخاباتی مثل ایران داشته باشند
خیلی از کشورها آرزو دارند انتخاباتی مثل ایران داشته باشند

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز خیلی از کشورها آرزو دارند که انتخاباتی مثل جمهوری اسلامی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت‌الله عباس کعبی امروز در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در سالن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: در چهلمین روز عروج شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید خدمت به جمهور آیت‌الله رئیسی، امروز انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ملت ایران برگزار می‌شود و روز تاریخی در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت می‌شود به گونه‌ای که آینده انقلاب اسلامی را امروز می‌تواند تضمین کند.

وی افزود: آنچه که شایسته توجه در این انتخابات است دو راهبرد پایه‌ای است، راهبرد اول مشارکت بالا و راهبرد دوم انتخاب اصلح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راهبرد مشارکت بالای مردم دارای منطقی است مبتنی بر مردم سالاری اسلامی؛ مردم سالاری اسلامی یعنی حکمرانی مردمی و حکمرانی مردمی هم یعنی تضمین تحقق اسلامیت نظام، و نظام مقدس جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که پاسگاه جمهوری اسلامی است و رای مردم یک رای واقعی است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز خیلی از کشورها آرزو دارند که انتخاباتی مثل جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی گفت: اولویت مشارکت بالا و گزینش نامزد مورد پسند مردم، از این جهت قابل توجه است که سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد و ضدانقلاب و معاندین را به انفعال می‌کشاند و دچار تناقض می‌کند.

آیت‌الله کعبی اضافه کرد: لذا ما می‌بینیم که معاندان و دشمنان انقلاب بین تحریم و بین عدم مشارکت مانده‌اند، چون می‌بینند مشارکت در انتخابات شاید روزنه‌ای برای نفوذ باشد اما از سویی اگر در انتخابات شرکت بکنند یک نوع تقویت جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: بنابراین هر که در انتخابات شرکت کند در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت کرده است و هر گزینه‌ای را که بخواهد انتخاب کند و این حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: انتخاب اصلح مبتنی بر این منطق است که رئیس جمهور دارای اقتدار بالاست، لذا باید مدیر، مدبر باشد و توان بالا برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های گوناگون کشور را داشته باشد و بتواند مانند شهید جمهور با ولایت‌مداری، با خستگی ناپذیری، با پاک دستی با پشتیبانی از جبهه مقاومت با مرزبندی روشن با دشمنان اسلام و ایران و با مردم‌گرایی یک تحول کلانی در اداره کشور ایجاد بکند.

انتهای پیام/