حضور باشکوه مردم در انتخابات‌ سبب ناامیدی دشمنان می‌شود
حضور باشکوه مردم در انتخابات‌ سبب ناامیدی دشمنان می‌شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، گفت: دعا می‌کنیم که حضور مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و دشمن شکن باشد و دشمن از همیشه ناامیدتر شود و انقلاب اسلامی بیش از پیش تثبیت پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی که امروز رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت، اظهار داشت: خدا را سپاس می‌گوییم که میدان انتخابات را برای انتخاب سرنوشت کشور و انقلاب برای ما فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مردم حضور موثر و باشکوهی در انتخابات دارند، افزود: شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان وی مصیبت بزرگی برای ملت بود، اما در این مدت چهل روزه مسئولان وزارت کشور و شورای نگهبان تلاش خود را به نحو احسن انجام دادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: دعا می‌کنیم که حضور مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و دشمن شکن باشد و دشمن از همیشه ناامید تر باشد و انقلاب اسلامی بیش از پیش تثبیت پیدا کند.

فاضل لنکرانی تصریح کرد: ما دعا می‌کنیم که رئیس جمهوری انتخاب شود که مبانی اصلی انقلاب اسلامی، دین و خدمت به مردم سرلوحه وی قرار داشته باشد و سیاست‌های کلی امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و قانون اساسی را دنبال کند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود تنها متعلق به یک گروه خاص نیست و همه باید بعد از انتخابات، زمانی که شورای نگهبان تایید کرد و انتخابات تمام شد، تمکین کنند، چرا که مردم تصمیم گیرنده هستند.

انتهای پیام/