حضور ٣۴١ ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم
حضور ٣۴١ ناشر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم

حمید فرخی در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که امروز برگزار شد، عنوان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان روز پنج شنبه ساعت ١۵ و ٣٠ دقیقه در محل نمایشگاه دائمی استان قم با حضور دکتر لاریجانی […]

حمید فرخی در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که امروز برگزار شد، عنوان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان روز پنج شنبه ساعت ١۵ و ٣٠ دقیقه در محل نمایشگاه دائمی استان قم با حضور دکتر لاریجانی افتتاح می شود.

وی افزود: درب های نمایشگاه از روز جمعه ١٣ دی ماه بر روی مردم باز خواهد شد و بازدید مردم از این نمایشگاه از ساعت ١۵ الی ٢٢ می باشد.

رییس اتحادیه ناشران استان قم با اشاره به حضور حداکثری ناشران در این نمایشگاه اظهار کرد: ۵٨٠ ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در نهایت به دلیل کمبود مکان مناسب از ٣۴١ ناشر برای حضور دعوت شد.

وی افزود: ٩٠ هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف دینی، حوزوی، عربی، ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کشاورزی، روانشناسی و کودک و نوجوان در نمایشگاه ارائه می شوند.

خرمی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه نشست های تخصصی کودک و نوجوان با حضور مشاورین و صاحب نظران این موضوع برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۵٠٠ میلیون تومان بن کارت خرید کتاب در نمایشگاه توزیع خواهد شد، همچنین تمام کتاب های موجود در نمایشگاه با حداقل ٣٠ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام