حضور پای صندوق‌های رأی تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار و حفظ امنیت کشور است
حضور پای صندوق‌های رأی تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار و حفظ امنیت کشور است

مسگری با تأکید بر حضور پرشور پای صندوق‌های رأی برای تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار و حفظ امنیت کشور گفت: تک‌تک آرای ما مشت محکمی به توطئه و رجزخوانی‌های دشمنان است و ما اجازه نمی‌دهیم دشمن دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و کشور را ناکارآمد جلو بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محمود مسگری روز۸ تیر را روزی سرنوشت‌ساز برای مردم ایران توصیف کرد و اظهار داشت: هر انتخابات فرصت و آزمونی برای مردم است تا مسیر رشد و توسعه کشور را ترسیم کنند.
وی با یادآوری خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و دولت خدمت افزود: نیاز داریم برای حل مشکلات کشور کسی را به مسند ریاست جمهوری بنشانیم که توانایی حل مشکلات و چالش‌های کشور را داشته و در کنار آن باقدرت و اقتدار در برابر دشمنان بایستد.
عضو شورای اسلامی شهر قم خطاب مقام معظم رهبری به ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور اعلام کرد و گفت: همیشه سخنان مقام معظم رهبری فصل و الخطاب در همه مسائل کشور است و در این برهه زمانی نیز باید برای انتخاب فردی اصلح از این شاخص‌ها بهره ببریم.
مسگری ادامه داد: رئیس‌جمهور است که مدیریت اجرایی کشور را بر عهده دارد و نیاز است کسی را انتخاب کنیم که به این جایگاه به‌عنوان تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم نگاه کرده و کسب رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است را بر همه‌چیز ترجیح دهد.
وی خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و تأکید کرد: حضور پای صندوق‌های رأی تنها انتخاب یک شخص نیست، بلکه تعیین مسیر توسعه، تثبیت اقتدار کشور در جهان و حفظ امنیت مردم در کشور است.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت: تک‌تک آرای ما مشت محکمی به توطئه و رجزخوانی‌های دشمنان است و ما اجازه نمی‌دهیم دشمن دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و کشور را ناکارآمد جلو بدهد.
انتهای پیام/