حضور مردم پای صندوق رأی قدردانی از زحمات شهید رئیسی است
حضور مردم پای صندوق رأی قدردانی از زحمات شهید رئیسی است

صابری رأی ندادن را عامل قدرت گرفتن دشمن و تحریم کنندگان دانست و گفت: تک‌تک رأی مردم نه‌تنها در سرنوشت خودشان بلکه در سرنوشت کشورهای منطقه و یا حتی کشورهای جهان تأثیر دارد و با رأی به فرد اصلح شرایط ادامه راه و منش شهید رئیسی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین صابری ایران را یکی از مؤثرترین کشورها در تحولات جهانی معرفی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ایران یکی از کشورها مهم و تأثیرگذار در جهان بوده و چشم مردم دنیا به اخبار ایران و مخصوصاً انتخابات است.
وی انتخابات پیش رو سرنوشت‌سازترین انتخابات نسبت به انتخابات قبلی دانست و افزود: مردم ایران در برهه زمانی حساسی هستند و تک‌تک رأی مردم نه‌تنها در سرنوشت خودشان بلکه در سرنوشت کشورهای منطقه و یا حتی کشورهای جهان تأثیر داشته و مردم در شرایط یک انتخاب بزرگ قرار دارند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم سپس توسعه زیرساخت‌ها را در دولت شهید رئیسی موردتوجه قرارداد و بیان کرد: دولت شهید رئیسی زحمات زیادی کشید که ان‌شاءالله ثمرات مفید، بزرگ و آشکار آن را در آینده نه‌چندان دور خواهیم دید، مردم می‌توانند با انتخاب خود مسیر این توسعه را ادامه می‌دهند.
وی حضور مردم پای صندوق رأی را قدردانی از زحمات شهید رئیسی دانست و تصریح کرد: راه و منش شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت توسط شهید رئیسی باید پابرجا بماند و پیشروی کند تا هم مشکلات مردم اعم از اقتصادی و معیشتی حل شود.
دکتر صابری حل مشکلات مردم فارغ از کمک کشورهای غربی را درس عبرتی برای جهان‌خواران و تحریم‌کنندگان توصیف کرد و گفت: کشور ایران کشوری قوی است، باید به این باور برسیم که کسانی که رأی نمی‌دهند حق خود را ضایع کرده و اجازه می‌دهند دیگران برای آن‌ها تصمیم بگیرند، باید رأی بدهیم تا مطالبه‌گر باشیم.
وی تأکید کرد: درصورتی‌که کسی رأی ندهد نمی‌تواند گلایه کند زیرا سرنوشت هر کس به دست خود اوست، مردم عزیز ایران با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب اصلح و کسی که به برنامه و روحیات شهید رئیسی نزدیک باشد سرنوشت خود و دیگران را رقم می‌زنند.
عضو شورای اسلامی شهر قم رسانه‌های معاند و برخی سلبریتی‌ها را دلسوز مردم ندانست و ابراز کرد: کسانی که تحت تأثیر رسانه‌های معاند و برخی سلبریتی‌ها هستند هشیار باشند و فریبشان را نخورند که این‌ها درس خود را پس داده‌اند زیرا آن‌ها جز خود و جیبشان دلسوز کسی نیستند.
وی رأی ندادن را عامل قدرت گرفتن دشمنان و تحریم کنندگان معرفی کرد و تصریح کرد: رأی ندادن شرایط را سخت می‌کند و ان‌شاءالله روز جمعه مردم عزیز ایران با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح و ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی شاهد حل مشکلات باشند.
انتهای پیام/