مردم شهر قم الگوی برگزاری انتخابات پرشور در کشور هستند
مردم شهر قم الگوی برگزاری انتخابات پرشور در کشور هستند

محرری با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و امکان ادامه مسیر توسعه در کشور گفت: مدیریت شهری نیز آمادگی کامل را در برگزاری انتخابات داشته و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری با اشاره به نزدیکی روز انتخابات و لزوم شرکت همه مردم در این عرصه سیاسی اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است، برگزاری انتخابات مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و شاخصه مردم‌سالاری جمهوری اسلامی است که به آن افتخار می‌کنیم.
وی با دعوت مردم شریف قم برای حضور پرشور در انتخابات تأکید کرد: کشور در مسیر درست توسعه و پیشرفت قرارگرفته است و شهید رئیسی ریل‌گذاری درست را انجام داده و ما باید با انتخاب بهترین گزینه برای ریاست جمهوری امکان ادامه این مسیر را فراهم کنیم.
رئیس شورای شهر قم در ادامه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سالم و اخلاق مدارانه تبلیغات و معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری نیز اشاره و بیان کرد: رعایت اخلاق نیز باید یکی از ملاک‌های انتخاب ریاست جمهوری باشد تا بتوانیم در کنار توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگ و اخلاق نیز در کشور نهادینه شود.
وی سپس از آمادگی مدیریت شهری در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: مدیریت شهری در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات بوده و همکاری لازم را مدیریت استان دارد.
محرری در پایان تأکید کرد: شهر قم همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در کشور پیشگام بوده و این انتخابات نیز با شور و اشتیاق و با سلامت کامل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/