توجه به حوزه عمرانی عامل بهره‌وری بیشتر کشور است
توجه به حوزه عمرانی عامل بهره‌وری بیشتر کشور است

امرالهی با تأکید به اهمیت حوزه عمرانی در بهره‌وری بیشتر کشور گفت: نیاز کشور در این برهه زمانی توجه به حل مشکلات داخلی و توسعه کشور است و باید تمام مسائل حاشیه‌ای کنار گذاشته شود تا شرایط بهبود پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم ، مهندس روح اله امرالهی انتخابات را مهم‌ترین اتفاق پیش رو در کشور دانست و اظهار داشت: باید بدانیم امروز با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح آینده‌ای بهتری را برای خود و فرزندان خودخواهیم ساخت.
وی رویکرد روسای جمهور در ادوار گذشته را موردتوجه قرارداد و افزود: در ادوار گذشته روسای جمهور یا به بخش روابط بین‌الملل و یا به بخش توسعه حوزه عمرانی علاقه‌مند بوده و در این دو حوزه کارکرده‌اند.
وی با بررسی عملکرد روسای جمهور در بخش‌های دوگانه بیان کرد: تجربه نشان داده است رئیس‌جمهورهایی که به حوزه عمرانی علاقه‌مند بودند بهره‌وری بیشتری برای کشور رقم‌زده‌اند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی قم تأکید کرد: نیاز کشور در این برهه زمانی توجه به حل مشکلات داخلی و توسعه کشور است و باید تمام مسائل حاشیه‌ای کنار گذاشته شود تا شرایط بهبود پیدا کند.
وی در پایان تأکید کرد: توسعه و اقتصاد دو اولویت مهم مردم است و رئیس‌جمهور نیز باید به مطالبه مردم در این دو بخش پاسخ داده و با برنامه‌ای جامع و نگاهی کلان مسائل را حل کند.
انتهای پیام/