حمایت مردم قم از نظام و انقلاب در عرصه انتخابات مثال‌زدنی است
حمایت مردم قم از نظام و انقلاب در عرصه انتخابات مثال‌زدنی است

طلایی حمایت مردم قم از نظام و انقلاب در عرصه انتخابات مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها در کشور انجام داد که ثمره آن در انتخاب درست ما برای فرد جایگزین وی دیده می‌شود ازاین‌رو باید با بصیرت و روشنگری و نگاهی کلان به کشور فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی برگزاری انتخابات را مهم‌ترین شاخص مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: هیچ تصمیمی بدون حضور باواسطه و یا بی‌واسطه مردم در کشور گرفته نمی‌شود و رئیس‌جمهور مهم‌تری انتخاب مردم در اداره کشور است.
وی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات افزود: رئیس‌جمهور با پشتوانه آرای مردم می‌تواند بسیاری از مسائل داخلی و خارجی کشور را حل کند و حضور پرشور مردم این اقتدار و قدرت را به رئیس‌جمهور داده و باید برای حفظ این اقتدار و قدرت جهانی و همچنین حفظ امنیت کشور باید در انتخابات شرکت کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها در کشور انجام داد که ثمره آن در انتخاب درست ما برای فرد جایگزین وی دیده می‌شود ازاین‌رو باید با بصیرت و روشنگری و نگاهی کلان به کشور فرد اصلح را انتخاب کنیم.
وی در پایان یادآور شد: مردم شریف قم در همه عرصه‌های ملی و مذهبی همیشه تکیه گاه نظام و انقلاب بوده و هستند و در این انتخابات نیز با شور و اشتیاق شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/