مشارکت بالای مردم در انتخابات گام نخست در مسیر توسعه
مشارکت بالای مردم در انتخابات گام نخست در مسیر توسعه

نیازمند با تأکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طی ۴۴ سال گذشته اقتدار خود را از حمایت مردم کسب کرده و امروز نیز زمان تمدید این اقتدار در جهان و حفظ امنیت کشور بوده و گام نخست در حل مشکلات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاب رئیس‌جمهور اصلح نخستین گام در حل مشکلات کشور بوده و باید از این فرصت با بصیرت استفاده کنیم.
وی خطاب به مردم ایران و شهر قم یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طی ۴۴ سال گذشته اقتدار خود را از حمایت مردم کسب کرده و امروز نیز زمان تمدید این اقتدار در جهان و حفظ امنیت کشور است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم به اقدامات شهید جمهور نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیاری در ایجاد زیرساخت‌های کلان در زمان ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در کشور انجام شد و شهر قم نیز از این امکان بهره برده و بسیاری از چالش‌های خود را حل کرده است،.
وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور جدید باید در مسیر خدمت‌گزاری و حل مشکلات مردم گام بردارد تا اقدامات دولت شهید آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کند و کشور شاهد رشد و توسعه خوبی باشد.
نیازمند در پایان تأکید کرد: مردم شریف قم در همه انتخابات بیشترین مشارکت را داشته‌اند و این نشان از بصیرت این مردم اصیل و آگاه را دارد.
انتهای پیام/