حضور مردم در انتخابات یعنی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان
حضور مردم در انتخابات یعنی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان

سعادتمند با تأکید بر حضور پرشور مردم برای حفظ اقتدار جهانی جمهوری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با بیان شاخص‌های شهید رئیسی ملاکی برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید در اختیار ما قرار داده و می‌توانیم فرد اصلح را برای ادامه کار دولت فعلی بر اساس همین شاخص ها انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند انتخابات ریاست جمهوری را یکی از برهه‌های حساس تاریخی برای کشور دانست و اظهار داشت: بااقتدار و مدیریت مقام معظم رهبری شهادت رئیس‌جمهوری هیچ خللی در مدیریت کشور ایجاد نکرد و این نشان داد کشور بااقتداری جامع اداره می‌شود.
وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات افزود: نگاه دشمن به حضور مردم بوده و باید توطئه‌های همیشگی دشمن را برای ناکارآمد نشان دادن کشور و نظام جمهوری اسلامی خنثی کنیم.
رئیس شورای استان یادآور شد: مقام معظم رهبری با بیان شاخص‌های شهید رئیسی ملاکی برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید در اختیار ما قرار داده و می‌توانیم فرد اصلح را برای ادامه کار دولت فعلی بر اساس همین شاخص¬ها انتخاب کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات یعنی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان، ازاین‌رو لازم است با دغدغه و دلسوزی برای پیشرفت کشور در روز انتخابات پای صندوق رأی حضورداشته باشیم.
انتهای پیام/