برگزاری انتخاباتی پرشور عامل ناامیدی دشمن است
برگزاری انتخاباتی پرشور عامل ناامیدی دشمن است

اخوان با تأکید برقرار گرفتن حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کار رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران همیشه حامی و پشتوانه نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: امروز ایران در جهان یکی از کشورهای قدرتمند بوده و باید این جایگاه حفظ شود.
وی افزایش مشارکت را عامل دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم ایران همیشه حامی و پشتوانه نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز دشمنان را ناامید خواهند کرد.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد اشاره کرد و گفت: بعد از مشارکت پرشور دومین موضوع مهم در انتخابات برگزیدن اصلح است که باید فرد مورد انتخاب دارای تجربه و تدبر در حل مسائل کشور باشد.
وی ادامه داد: ما امروز به یک مدیر اجرایی باتجربه و مدبر نیاز داریم که بااقتدار و تدبیر مشکلات مردم را حل‌وفصل کرده و ظرفیت‌های بالقوه کشور را بالفعل کند.
اخوان در پایان تأکید کرد: شعار و تئوری کاری از پیش نخواهد بر و می‌بایست حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در اولویت قرارگرفته و در کمترین زمان ممکن حل شود.
انتهای پیام/