لزوم انتخاب رئیس‌جمهور آینده بر اساس ۲۰ ویژگی شهید جمهور
لزوم انتخاب رئیس‌جمهور آینده بر اساس ۲۰ ویژگی شهید جمهور

حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر حضور پرشور در ساعات اولیه روز انتخابات و تثبیت مراسم تشیع شهید جمهور در این روز گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود بیست ویژگی از شهید آیت‌الله رئیسی برشمردند که باید این ویژگی ها شاخص‌های انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با یادآوری حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشیع پیکر شهید جمهور اظهار داشت: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشیع پیکر شهید جمهور پاسخ مردم به زحمات دولت خدمت بود.
وی رئیس‌جمهور شهید را فردی خدوم و مظلوم توصیف کرد و افزود: حضرت آقا با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشیع جنازه شهید جمهور تأکید کردند ادامه این حضور در روز انتخابات تثبیت می‌شود و این تأکید حضرت آقا باید در روز رأی‌گیری نشان داده شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه به ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده اشاره و بیان کرد: حضرت آقا در پیام تسلیت خود ۲۰ ویژگی از شهید آیت‌الله رئیسی برشمردند که باید این ۲۰ ویژگی شاخص‌های انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو باشد.
وی خطاب به مردم شریف قم تصریح کرد: باید در ساعت‌های ابتدایی روز در انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز به این مهم دعوت و اصلح را با توجه به شاخص‌هایی که حضرت آقا فرمودند انتخاب کنیم.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان خاطرنشان کرد: شهر قم، شهر قیام و اقامه قیام همیشه با حضور پرشور در انتخابات الگو و زبان زد عالم بوده و خواهد بود.
انتهای پیام/