شهر قم در حوزه فضای سبز در کشور سرآمد است
شهر قم در حوزه فضای سبز در کشور سرآمد است
سبحانی شهر قم را زنده و در جریان توسعه توصیف کرد و گفت: شهر قم امروز در حوزه فضای سبز و استفاده از پساب در کشور سرآمد بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد و با یاری خدای متعال امروز شهر با مدیریتی کارآمد اداره می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید مجتبی سبحانی عملکرد شهرداری قم را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات شهرداری قم در بعضی از حوزه‌ها مانند توسعه فضای سبز در کشور کم‌نظیر بوده و ما امروز در این بخش حرف‌هایی زیادی برای گفتن داریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم ضمن تشکر از زحمات تمام پرسنل شهرداری ادامه داد: دیدن زحمات حوزه شهری چشم بینا می‌خواهد، برگزاری این تعداد مراسمات ملی و مذهبی و ارائه خدمات در همه بخش‌های قابل‌چشم‌پوشی نیست.
وی تأکید کرد: شهر زنده بوده و جریان توسعه در شهر قم به‌خوبی قابل‌مشاهده است و نباید زحمات پرسنل شهرداری قم را نادیده بگیریم.
دکتر سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بازتاب بیشتری از اقدامات در حوزه پساب شد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه پساب انجام‌شده اما هنوز دیده نشده است، اجرای ۵ هزار متر لوله‌کشی برای آبیاری کمربند سبز از پساب و استفاده از حجمی برابر ۱۷ چاه آب در آبیاری درختان از این آب باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی سپس به مطالعات انجام‌شده در حوزه فضای سبز و زیبا منظر شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از مطالعات جامع انجام‌شده اما نیاز به ساماندهی و طبقه‌بندی دارد و باید به‌خوبی معرفی و به‌صورت تخصصی به آن پرداخته شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم به زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مطالعات انجام‌شده در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی اجتماعی باید به‌سرعت به سرانجام برسد.
وی در پایان تأکید کرد: فراخوان مطالعات زیرساخت‌های اقتصادی نیز باید هرچه سریع‌تر اعلام شود تا بتوانیم کار را در اسرع وقت آغاز کنیم.
انتهای پیام/