افتتاح ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه های مختلف در شهر قم
افتتاح ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه های مختلف در شهر قم

طلائی با اشاره به افتتاح ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر مقدس قم گفت: پروژه فاز پنج عمار یاسر به‌عنوان مهم‌ترین پروژه شهر بااعتباری بالغ‌بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن طلایی با اشاره به افتتاح ۱۹۸ پروژه شهری در سال جاری، اظهار داشت: این پروژه در عرصه‌های مختلف ترافیکی، سیما و منظر شهری، امنیت شهری و فرهنگ، ایمنی و مدیریت بحران و نشاط شهروندی برنامه‌ریزی‌شده است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قم امسال نیز مانند سنوات گذشته پروژه‌های زیادی را افتتاح خواهد کرد، افزود: ۶۲ هزار میلیارد ریال پروژه امسال در چند گام در اختیار مردم قم قرار می‌گیرد که امروز شاهد اجرای سومین گام این افتتاحیه‌ها هستیم.

حسن طلائی پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم فاز پنجم عمار یاسر را یکی از پروژه‌های بسیار مهم گام سوم افتتاح پروژه‌های سال ۱۴۰۳ معرفی کرد و گفت: این پروژه از ابتدای سال در اختیار شهروندان قرارگرفته که شامل بلوار جعفر طیار و ادامه تونل غدیر است که خیابان معلم را به خیابان شهیدان فاطمی و پس‌ازآن به میدان سپاه متصل می‌کند.
طلایی با اشاره به هزینه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی این پروژه ابراز کرد: اجرای سریع فاز دوم پروژه و اتصال محور به خیابان رسالت و پس‌ازآن میدان سپاه، توسط شورای اسلامی شهر قم به‌صورت منظم پیگیری می‌شود.
وی در ادامه به افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر قم نیز اشاره و بیان کرد: این ساختمان که بانام شهید زین‌الدین مزین شده است، بستر خوبی برای تکریم شهروندان و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با آن‌ها است.
انتهای پیام/

////////////////////