مطالبه مردم در ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی پاسخ داده شد
مطالبه مردم در ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی پاسخ داده شد

محرری با اشاره به اهمیت ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی و افتتاح پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در قم گفت: پاسخگویی به مطالبه مردم مهم‌ترین ملاک در برنامه‌ریزی‌های شهری بوده و امروز رویکرد مدیریت شهری توجه به تفریح و فرهنگ شهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ و بهره‌برداری از باغ گیاهان دارویی و دمنوشخانه بوستان علوی اظهار داشت: توجه به امور اجتماعی، فرهنگی و تفریحی یکی از رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر بوده است.
وی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها را در بودجه سال‌های اخیر موردتوجه قرارداد و افزود: امروز اولویت مدیریت شهری و شورای شهر توجه به مسائل فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی بوده و در همین راستا پروژه‌های متعددی با این رویکرد در بودجه‌های سالیانه شهرداری برنامه‌ریزی‌شده که اکنون به نتیجه رسیده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه توسعه شهر قم را همه‌جانبه خواند و بیان کرد: در حال حاضر شاهد افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم تا شهر در کنار توسعه شکلی و شهری در حوزه فرهنگ نیز پیشرو و در مسیر توسعه باشد.
وی افتتاح پروژه‌های باغ گیاهان دارویی و دمنوشخانه ارگ شمعدانی در مجموعه بوستان علوی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: ایجاد فضاهای تفرجگاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده و در راستای پاسخگویی به مطالبه مردم سه مجموعه شهربازی مدرن و جامع ازجمله شهربازی میدان شهدای ۷۲ تن، شهربازی بوستان علوی و غدیر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
محرری در پایان یادآور شد: تعداد زیادی فضاهای ورزشی مناسب در شهر قم در حال ساخت است که این نشان‌دهنده توجه شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به نیازها و مطالبات شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.
انتهای پیام/