اجرای پروژه‌های تفریحی در شهر قم با محوریت خانواده
اجرای پروژه‌های تفریحی در شهر قم با محوریت خانواده

سعادتمند با تأکید بر اجرای پروژه‌های تفریحی در شهر قم با محوریت خانواده در بوستان علوی گفت: در طراحی و اجرای پروژه‌ها توجه به خانواده و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان و مسافران شهر قم مدنظر مجموعه مدیریت شهری بوده است و تلاش شده تمام پروژه‌های تفریحی با محوریت خانواده طراحی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ شهر قم را در مسیر توسعه توصیف کرد و اظهار داشت: شهر قم از معدود کلان‌شهرهایی است که هیچ‌گاه از مسیر توسعه خارج نشده است.
وی افتتاح ۱۹۸ پروژه شهری را در دهه امامت و ولایت موردتوجه قرارداد و افزود: این دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها در سال جاری بوده و در و در این مرحله ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌ها خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی استان قم توجه مدیریت شهری را به افزایش فضاهای تفریحی و گردشی نقطه مثبت خواند و بیان کرد: عمده طرح‌ها در روزهای اخیر پیرامون نشاط اجتماعی، توجه به حریم خانواده‌ها و برنامه‌های فرهنگی و شاد بوده و در این راستا مجموعه پارک سرزمین شادی در بوستان فدک و دمنوشخانه ارگ شمعدانی در بوستان علوی افتتاح می‌شود.
وی در پایان با تأکید دوباره بر توجه به توسعه فضاهای تفریحی با محوریت خانواده یادآور شد: در طراحی و اجرای پروژه‌ها توجه به خانواده و ترویج نشاط اجتماعی شهروندان و مسافران شهر قم مدنظر مجموعه مدیریت شهری بوده است و تلاش شده تمام پروژه‌های تفریحی با محوریت خانواده طراحی شود.
شایان‌ذکر است به همت مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهردار قم، ۱۹۸ پروژه برنامه‌ریزی و اجراشده و لازم است از همه مجموعه‌ها تشکر و قدردانی داشته باشیم.