طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است
طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است

ملایی با تأکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و طراحی بازی‌هایی بافرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی گفت: باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را با روش‌های مختلف و در مقطع مختلف آموزش بدهیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها و باورهای اصیل فرهنگمان با توطئه دشمنان فراموش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از بازی اندرویدی “عاشق باشی” با تأکید بر توجه به ایجاد سرگرمی‌های استاندارد و مطابق بافرهنگ اصیل ایرانی اسلامی اظهار داشت: امروز توجه به فرهنگ کودک و نوجوان آبیاری درخت انقلاب بوده و باید بیش از هر چیزی به این مقوله اهمیت بدهیم.
وی برنامه‌ریزی دشمنان برای فراموشی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و حفظ کیان خانواده را یادآور شد و افزود: باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را با روش‌های مختلف و در مقطع مختلف آموزش بدهیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها و باورهای اصیل فرهنگمان فراموش شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: طراحی بازی‌هایی مانند بازی “عاشق باشی” می‌تواند علاوه بر غنی کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در حفظ ارزش‌ها و سنت‌ها کمک کرده و باید شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه طراحی بازی به‌صورت حرفه‌ای وارد این بخش شوند.
وی توجه شورای اسلامی شهر قم را به عرصه فرهنگ‌سازی در فضای مجازی به‌ویژه در بخش کودک و نوجوان را قابل‌توجه دانست و بیان کرد: امروز بیش از ۹۰درصد برنامه‌های فرهنگی مربوط به حوزه کودکان است که ۸۰ درصد آن در بخش دختران است.
دکتر ملایی توجه به زنان و دختران را مبارزه به دسیسه‌های دشمن خواند و تأکید کرد: جامعه ما نیاز به توجه بیشتری به سواد رسانه‌ای دارد و این آموزش‌ها باید از همان دوران کودکی و از مراکز آموزشی به‌صورت تخصصی ارائه شود.
وی در پایان خواستار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای طراحی بازی‌های اندرویدی و یارانه‌ای شد و گفت: بازار در بخش بازی‌های کودک و نوجوان در دست دشمن است و نیاز داریم برای مقابله با آن از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرده و بستر لازم برای فعالیت نخبگان این بخش فراهم کنیم.
انتهای پیام/