امکان تجهیز ورودی‌های شهر قم به دوربین‌های پلاک خوان
امکان تجهیز ورودی‌های شهر قم به دوربین‌های پلاک خوان

دهناد از امکان تجهیز ورودی‌های شهر قم به دوربین‌های پلاک خوان خبر داد و گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری فرادستگاهی است که نیاز داریم برای حل آنها همه متولیان امر به میدان بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در یکصدوبیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن تشکر از اقدامات فراجا در تأمین امنیت و ساماندهی ترافیک شهر اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری فرادستگاهی است.
وی بر هم‌گرایی بین دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری برای هوشمند سازی شهر عددی بالغ‌بر ۴۷ میلیارد تومان اختصاص داده که می‌توانیم از این بودجه برای حل بسیاری از مشکلات این حوزه استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم از آمادگی مدیریت شهری برای تجهیز ورودی‌های شهر قم به دوربین پلاک خوان خبر داد و بیان کرد: امکان تجهیز ورودی‌های شهر قم به دوربین پلاک خوان وجود داشته و می‌توانیم در این بخش همکاری لازم را داشته باشیم.
وی سپس به کاهش سرعت تردد خودروها در محورهای خداکرم و غدیر پس از نصب دوربین اشاره و تصریح کرد: در چند ماه اخیر شاهد تغییر رفتار ترافیکی مردم بوده‌ایم و این نشان می‌دهد باید تمام محورهای ما به دوربین مجهز شده و این خلأ برطرف شود.
دکتر دهناد سپس به موضوع آموزش نیز توجه و خاطرنشان کرد: بودجه آموزش در مدیریت شهری برای سال ۱۴۰۳ پنج برابر شده که در این حوزه نیز می‌توانیم طرح‌های مشترک اجرا کرده و بر روی ایده و طرح‌های شما می‌توانیم کارکنیم.
انتهای پیام/