ابوشریف: هنرمندان از مظلومیت مردم فلسطین سخن بگویند + فیلم
ابوشریف: هنرمندان از مظلومیت مردم فلسطین سخن بگویند + فیلم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران بر نقش مهم هنرمندان در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: هنرمندان از مظلومیت مردم فلسطین سخن بگویند.

ناصر ابوشریف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نقش هنرمندان در مسئله فلسطین، اظهار داشت: نقش هنرمندان واقعاً بزرگ است و بعضی مواقع حتی نقششان از نقش رزمندگان بیشتر است و این مسئله نه فقط در فلسطین و جهان عرب و یا جهان اسلام، بلکه ما در تمام جهان شاهد این مسئله هستیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، افزود: خیلی از هنرمندان هستند که میلیون‌ها فالوئر دارند و باعث شده‌اند که میلیون‌ها نفر مسئله فلسطین را حمایت کنند و یک تحول بزرگی را در زمینه حمایت از روایت فلسطین ایجاد کنند. همچنین این افراد توانسته‌اند خیلی ها را به ابراز همدردی با مبارزه مردم فلسطین وادار کنند و این به نظر من بسیار مهم بوده و از مهمترین نقش‌های هنرمندان است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم هنرمندان در مقابل رژیم صهیونیستی عنوان کرد: نقشی که هنرمندان در مقابل ماشین تبلیغاتی دشمن دارند، بسیار زیاد است. ما الان ابزارهای زیادی داریم و از طریق هنر می توانیم پیام مظلومیت مردم فلسطین را به دنیا برسانیم و از روایت مردم مظلوم فلسطین علیه روایت‌های اسرائیلی حمایت کنیم و الان خوشبختانه به خاطر وجود ابزار هنری تحولات زیادی در این زمینه در جهان ایجاد شده است.

ابوشریف در پایان گفت: ما می‌توانیم از سرود، ویدئو و ابزار مختلف استفاده کنیم و بعضی مواقع نقش این وسایل هنری بسیار بیشتر از نقش سیاستمداران و حتی مبارزینی مثل ما است.

.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم